Toma T. Socolescu

Recenzii ale școlilor comerciale. TOV "AVTO CENTR +"

Conținutul

recenzii ale școlilor comerciale

Leasing și exploatare de bunuri imobiliare proprii sau închiriate Furnizarea altor servicii de informații, n. Activități de consultanță în afaceri și management Fotocopiere, pregătirea documentelor și a altor activități de birou auxiliare specializate Alte transporturi terestre de călători, n.

recenzii ale școlilor comerciale

Comerț cu ridicata nespecializat Alte activități de sprijin în domeniul transporturilor Activități în domeniul dreptului Mentenanta auxiliara a transportului terestru Activități ale intermediarilor în comerțul recenzii ale școlilor comerciale o gamă largă de mărfuri Furnizarea altor servicii comerciale auxiliare, n. Comerț cu ridicata al pieselor și accesoriilor pentru autovehicule Comerț cu ridicata al mașinilor și echipamentelor agricole Activități auxiliare în domeniul educației Alte activități profesionale, științifice și tehnice, n.

recenzii ale școlilor comerciale

Mediere în cadrul unor valori mobiliare sau acorduri de mărfuri Furnizarea de servicii administrative de birou combinate Depozitare Comerț cu mașini și autovehicule Activități ale intermediarilor în comerț cu mașini, echipamente industriale, nave și aeronave Comerț cu amănuntul de piese și accesorii pentru autovehicule Organizarea de congrese și spectacole comerciale Evaluarea riscurilor și daunelor Furnizarea altor servicii financiare cu excepția asigurărilor și a pensiilorn.

Activități ale agenților și brokerilor de asigurare Alte activități auxiliare serviciilor financiare, cu excepția asigurărilor și a recenzii ale școlilor comerciale pensiilor Închirieri de mașini și mașini Manipularea transportului de mărfuri Activități ale școlilor pentru instruirea șoferilor de vehicule Comerț cu alte vehicule Comerț cu motociclete, piese și accesorii, întreținere și reparații de motociclete Activitați principale.

recenzii ale școlilor comerciale